24-godzinny wyścig kolarski porusza się pod Trosky

Po dziewięciu latach w Liberec Vesec miejsce słynie cycling čtyřiadvacetihodinovka Rohozec 24 Heavy przemieszczane. Nowy cel: Czeski Raj. “Mieliśmy dwadzieścia lat wyścigu i właśnie to się zmieniło. Nawet zawodnicy tego chcieli “, mówi organizator tradycyjnego wydarzenia Jan Hataš.

21. dwudziestego czterolatka jest zaplanowana na ten weekend. Nowe centrum ekstremalnych rowerzystów wyścigu staną się teren rekreacyjny Troskovice-Semín środku pięknej okolicy Czeskiego Raju z widokiem na ruiny zamku Trosky

„Podczas gdy w Libercu mieliśmy doświadczenie w namiotach, tutaj mamy restaurację,” mówi. i Hataš.Ponadto nowa przestrzeń oferuje wiele miejsc parkingowych dla samochodów, namiotów i przyczep kempingowych, ale także możliwość zakwaterowania w apartamentach lub pokojach. Nowe koło wokół Troskes ma około 12 kilometrów. Tor jest cięższy niż w Libercu, są na nim krótsze wzgórza i dobre drogi.

W jaki sposób organizatorzy dotarli do nowego miejsca? Przez dwa lata podróżowali około 100 kilometrów z Liberca, nawet w Pradze. “Badaliśmy wszystkie obozy i puby. Głównym kryterium był tor, ale ważne jest oczywiście tło, nawet jeśli była to tylko łąka. Troszczyliśmy się, bo chcemy długo przebywać w Czeskim Raju “, wyjaśnia Jan Hataš.

24-godzinny zegar faktycznie powraca do pierwotnego miejsca narodzin.W 1995 roku grupa entuzjastów założyła go w Turnovie – w Žehrovské lesy. “Kiedy zaczynaliśmy, nie było ras, więc zrobiliśmy to sami. Dziś każdy weekend jest dużo akcji, ale nadal napełnia nas čtyřiadvacetihodinovka „mówi Hataš.

cycling” Heavy-bycia „corocznie biegnie prawie trzystu jeźdźców, którzy wszyscy znają. Można wybrać osoby, pary lub zespoły złożone z czterech członków. Jeśli nie odważyliby się przez całe 24 godziny, mogą spróbować w połowie drogi. Początek jest sobota, 13 czerwca w południe, celem 24/12 godzin później.

Po raz pierwszy oficjalnie pójść i wyścigowe rowery elektryczne i coś dla siebie i dzieci.Program rozpoczyna się w piątek wieczorem z koncertu.

Rohozec 24 godzin Ciężka komfort to ostatni wyścig serii čtyřiadvacetihodinovek cztery-Czesko-Słowackiej, więc będzie iść i wygrać w klasyfikacji generalnej.